Data e postimit: 2017-03-27 17:15:32
Lexime: 2912
MIQESIA
Lloji: Analize letrare
Tema: MIQESIA
Autori: Ervisa.Visa
Shkolla: 9-vjecare Maqellare
Klasa: 8A
Qyteti: Maqellare,Diber
E-mail: ErvisaVisa@yahoo.com


Nje leter nje laps dhe pak vetmi

Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale

Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi

Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal

Me kalin e ëndrrave te udhetoja

Miq te rinj te gjeja e luaja me to

Te ecnim te bashkuar te kapur dore per dore

Te blinim cokollata edhe akullore.

Vepra te ngjashme
Autori: Ervisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: Miqesia femijerore
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to Te ec...
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Barcoleta
Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore. Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha : oo lop qa po hec me ta moj . Polici tha : dhi osht jo lop . djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...
Autori: endri · Lloji: Fabul · Tema: atdheu
lepuri ne embeltore ha akullore me kapele ha karamele me kurore ne dore mban nje ore
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Miqesia
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri qe te zesh shume miqesi. Eshte nje ndjenje qe te prek dhe zemren ta vret Me SHOQEN duhet te keni dashuri per me shume lumturi. Per shoqerine te...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: ela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 nentori Ne 28 Nentoru u ngrit flamuri ne Vlore moter Marigoja beri qendisjen me dore Ismail Qemali flamurin e ngriti ne 28Nentor Isa boledinin priti festojme ane e kend pleq e te rinj 1 flamur valon kosov e Shqiperi prandaj dhe ne shkolla fes...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: Arlind · Lloji: Poezi kolone · Tema: Dua te vije pranvera
Bora qe ra sivjet, nuk e ka si dikur bardhesine Eshte e ftohte porsi akull Nuk e sjell lumturine Gezimin qe femijet kishin kur binte bore Më nuk e kanë,se sa dalin te lozin rrijne mbyllur me ipad neper dore! Faqet nuk iu skuqen si dred...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...




Komentet e fundit!

Emri: Klara
Email: KlaraB@yahoo.com
Komenti: Uuua sa e bukur qenka

Emri: eda
Email: eda@yahoo.com
Komenti: shume e bukur qenka poezia

Emri: Ana
Email: Ana@yahho.com
Komenti: Bravo shume e bukur qenka👑🏅🏅



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com